جو شو | الموسم السادس | الحلقة الأولى | حق العودة

3.2 מיליון צפיות46 000

    تكشف الحلقة الأولى من برنامج جو شو، في موسمه السادس على التلفزيون العربي، مصير الوعد الذي قطعه الجنّي "عبده" على نفسه لـ"جو" نهاية الموسم الماضي بإعادته ليقدم برنامجه من مصر، وسنرى كيف رحّبت مصر وإعلاميوها بالبرنامج وفريقه وماذا كان مصير الجنّي عبده نفسه؟
    وتتناول الحلقة أيضا أحداثا اشتاق جمهور جو شو لتعليقه عليها خلال فترة إجازة البرنامج وتكشف عن الشخص الذي فتحت له مصر أحضانها واستقبلته بعد هروبه خارجها لأكثر من ربع قرن، وسنتعرف عليه من خلال حوار مميز جمعه مع الإعلامي أحمد موسى على إيقاع متفرد ونغمات متجانسة.
    وتسلّط الحلقة الضوء على أحداث فلسطين الأخيرة لنعرف منها أهم إنجازات الرئيس الفلسطيني والسلطة الفلسطينية في قيادة المعركة الدبلوماسية، كما يعرض البرنامج أيضا مواقف دول وإعلاميين عرب مما جرى في تلك الأحداث.





    ⋐════════════════════════════════════⋑
    أوقات عرض البرنامج :
    يوم الخميس :
    22:00 بتوقيت القدس
    21:00 بتوقيت القاهرة
    19:00 بتوقيت غرينتش
    ⋐═════════════════════════⋐════════════════════════════════════⋑
    رابط البث المباشر على الإنترنت : alaraby.com/live
    رابط البث المباشر على اليوتيوب : ilproject.info/film/gaCcXqR909eqzZI/wyd-w.html

    ⋐════════════════════════════════════⋑

    ▼ تابع التلفزيون العربي على مواقع التواصل الاجتماعي
    فيسبوك
    AlarabyTelev...
    انستغرام
    alarabytv
    تويتر
    alarabytv

    תגובות

    1. kaadï Agh

      نفسي اعرف كيف ساكتين الفلسطينيين على ابو مازن وسلطته وسحيجته الى الان وعيني عينك شايفين كيف هم ذليلين ووسخين .

    2. Rana Ranon

      The sale land trick

    3. Rana Ranon

      The back trick The barrier trick Trick hints

    4. محمد Y9

      فخر الوطنيه 💚

    5. Taha EL-Masir

      انتا مش بتهاجم القياده السياسيه انتا بتهاجم الاعلام بس وبتقعد تقلش علي كلمهم مش اكتر .. انا مش شايف مشاكل في قضايا معينة انتا بتعرضها يعني ولا حاجه

    6. ceerw buty

      مين شاف أغنية الحلم العبري على قناة تامر جمال

    7. Bob ASMR

      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    8. Ailsa Ni

      الله يا جو والله وحشتنا قوي قوي ووحشنا برنامجك و الضحك و المسخرة.. اهلا اهلا ....

    9. حقيقة مابات روبلوكس

      الحلقة برعاية طوط😂😂😂

    10. Suzanne Ghostine

      الله يا جو والله وحشتنا قوي قوي ووحشنا برنامجك و الضحك و المسخرة.. اهلا اهلا ....

      1. ceerw buty

        تحية لكل المصريين عندي سؤال واحد مين ده شو اسمه ؟؟

    11. Aamerek Frreed

      شكرا من القلب

      1. Ailsa Ni

        ليش ما علقت على تويتر وسيم يوسف من غرد على فلسطين واسرائيل ؟؟

    12. mathany Genaif

      لمن اتكلمت عن دعم القضية الفلسطينية ما جبت سيرت اغلاق المجال الجوي السوداني امام شركات الطيران الاسرائلية

    13. sehhi vooty

      حلقة جدا رائعة ابدعت ربنا يوفقك جو شو ❤🇩🇿

    14. Mhmd Aloshly

      احلا برنامج عربي استمروا يا ابطال

    15. محمد الشويطر Mohammed ALshowaiter

      ههههههههه هههههه تحياتي من 🇾🇪 ركز ع اليمن

    16. Meow Zone

      Hello how are you ? This is a new channel for cat lovers with all the crazy things that cats do I hope you like it, love you bye❤️

    17. Palms freelancers

      ازي أوروبا بيوي الاشكال اللي زي اشرف السعد ده 🤔🤔

      1. sehhi vooty

        من اليمن فلسطين اين الجيش المصري رجال الصعيد الحدود

    18. Nour Elhouda

      حلقة جدا رائعة ابدعت ربنا يوفقك جو شو ❤🇩🇿

    19. عبدالله العربي

      لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين

    20. dcoog anml

      اللهم صلى وسلم وبارك على نبينا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين

    21. منوعات رسم صور العاب أزياء

      كثر من حلقاتك عن المهرج ابو مازن بالله عليك 😂😂😂

      1. منوعات رسم صور العاب أزياء

        @nieooj gotoy what you mean 😐

      2. nieooj gotoy

        Senergy

    22. عبدالرحمن فتحي

      صلوا على الحبيب صلى اللَّه عليه وسلم

    23. khirou photographer

      في الدقيقة 16:00 ظهور شبيه من ضرب ماكرون بكف على خده 😂😂😂😂😂😂😂

    24. khirou photographer

      تحية لكل المصريين عندي سؤال واحد مين ده شو اسمه ؟؟

      1. dcoog anml

        بكل وضوح من غير نفسنه وأنك مش منضم لحاجه معينه اللي بتشوفه سئ بتعرضه واللي بتشوفه كويس برده بتعرضه ودي احلي حاجه فيك بجد ربنا يباركلك ويقدرك علي فعل الخير♥️

    25. Ahmed Khamis

      نحن كبحرينيين نأسف لما بدر من اعلامنا الكلب عن تجاوزات ضد فلسطين ونرجو من الفلسطينيين عدم كره الشعب بل الحكومة والمرتزقه الى تشتغل مع الحكومة ولا مبدأ ولا ضمير

    26. احمد الطائي

      ليش ما علقت على تويتر وسيم يوسف من غرد على فلسطين واسرائيل ؟؟

    27. Saad Cherni

      43:25

    28. Awad Shaymaa

      احسنت بارك الله فيكم يا اخي الكريم وحسبي الله ونعم الوكيل في اشرف السعدي

    29. Um salah Nayel

      حبيبي لازم تذكر دور ايران في القضيه الفلسطينيه وقصف اسرائيل ليش متريد تذكرهم ليش تاكل حقهم !؟

    30. bocoy noiu

      من اليمن فلسطين اين الجيش المصري رجال الصعيد الحدود

    31. Bird sad

      💌💌💌🇵🇸🇪🇬💌💌💌

    32. Bird sad

      اهو كده الكلام ارجع وادلهم

    33. منوعات رسم صور العاب أزياء

      قصفت مخه لابو مازن😂😂😂💔

    34. Samia Khelil

      وحشتني او يا جو من تونس

    35. David Lisward

      Senergy

    36. محمد عماد

      يارب كل مغترب يرجع لبلده

    37. Hayel Aldandan

      24:34 😸😸😸😸😸😸😸😸😸

    38. Pob Marley

      بجد ربنا يبارك فيك ويحفظك من كل شر انا مش بسيب حلقه غير لما اشوفها بس ده اول تعليق ليا بصراحه انا لما بشوف البرنامج بكون عاوز اعيط علي حال البلد وفي نفس الوقت مش ببطل ضحك هستيري علي اللي بيحصل وبشوفه واحلي حاجه انك بتعرض ده بكل وضوح من غير نفسنه وأنك مش منضم لحاجه معينه اللي بتشوفه سئ بتعرضه واللي بتشوفه كويس برده بتعرضه ودي احلي حاجه فيك بجد ربنا يباركلك ويقدرك علي فعل الخير♥️

    39. oiuet souiu

      هذا الأجرب المسمى أشرف السعد، عاد الى القطيع، قطيع اللصوص والخونة مثله، ربنا ينتقم منكم يا بلحة إنت وعصابتك.

    40. ابو س سامي

      ارائيس الفلسيطني يشبه كثير عبده ربه منصور هادي الذي يسكن فندق الرياض ما يستاهل اقول عليه رائيس اليمن يكفي اقول الذي يسكن فندق الرياض لانه

    41. ابو س سامي

      الله يرحم الزعيم محمد مرسي اول ما قال لي امريكا لالا وقال لسعوديه لا وقال للامارات لا وقال لي إسرائيل اتخلصو منه كان زعيم عادل وكان خفف انجسات الذي يرتكبها كلاب مصر

    42. ابو س سامي

      اجمل إعلامي واجمل برنامج انت قدوة ودائما الذي يقول الحق يغتلو ويموتو اشر موته الله يحرسك يارب من السيسى واعونه

      1. oiuet souiu

        متى الاعاده ياجو شو من تلفزيون العربي

    43. Rita ns

      The opening is great👏👏👏🇲🇦

    44. massinissa52

      حسين...و لا أروع

    45. Haytam Chokri

      جو راجل حر فلتحيا الحرية فكل مكان

    46. ed back

      الى الاخوة العرب هل تعلمون ان الجزاءر تساند اسبانيا الصليبية ضد المغرب الجار المسلم في استعمارها لمدينتي سبتة و مليلية المحتلتين ، نعم المغرب اللذي ساهم في تحرير الجزاءر بالشهداء و الأموال و كان المغرب هو من ادخل قضية الجزاءر الى الامم المتحدة، و كان جزاؤه هو محاولة تقسيمه من طرف عسكر الجزاءر الشيوعيين و حرضوا عليه كل شيوعيين العالم و بذروا اكثر من خمس ماءة مليار دولار من اموال الشعب الجزاءري من اجل تقسيم المغرب و جعلوا من الجزاءريين شعبا جاءعا يقف في طوابير الجمعيات لساعات طويلة من اجل الحصول على المواد الغذائية ابحثوا في النت على طوابير الزيت و الحليب في الجزاءر و شنو على المغرب حرب استنزاف منذ السبعينات، نعم ابحثوا في النت على طرد المقبور الرءيس الجزاءري الاسبق لماءتين و خمسين ألفا مغربيا من الجزاءري يوم عيد الاضحى عام الف وتسعة ماءة و خمسة و سبعون بعد ان نهبو ممتلاكاتهم و بسخرية القدر ان هؤلاء الضحايا المغاربة كانوا مجاهدين ساهموا في تحرير الجزاءر، و الأمر أن الشعب الجزاءري اغلبهم كانوا يشمتون في المغاربة المطرودين و كانوا يقولون لهم سوف نستولي على ممتلكاتكم اي حقد هذا ، اللهم انتقم من الظالمين .ماذا قدمت الجزاءر لفليسطين لاشيء سوى البروباغندا و كانت خنجر مسموم في جسد الأمة الإسلامية، اتحدى ان يقدموا اسم شهيد واحد سقط في سبيل فلسطين، حتى حرب اكتوبر لم يشاركوا فيها و كذبوا على العرب ادخلو النت و شاهدوا شهادة الفريق سعد الدين الشاذلي رحمه الله و اللذي نفى مشاركة الجزاءر في حرب اكتوبر ، اكبر أكذوبة و هي مساندة الجزاءر لقضايا الأمة الإسلامية و العربية ، هل تعلموا انها ساندت الصرب في حربهم ضد البوسنيين، و ساندت الروس ضد الشيشان ، و ساندت اثيوبيا الصليبية ضد مصر و السودان .... اللهم انتقم منهم .

    47. معرفتي معرفتي

      🤭😂😂

    48. مصطفي احمد قطب عزاز

      كلمة حق انا مكنتش بحبك بس بعد الحلقة دي اثبتلي بجد انك مش زي مرتزقة تركيا وقطر عاش جدا من مصر بحييك وكل الدعم ليك 🇪🇬❤️

    49. Reall Life

      قسما بالله تشفيه غليل قلبي 🤣🤣🤣🤣

    50. Reall Life

      التجرؤ على الدين تاشيره لدخول الدول العربيه اما التجرؤ على الحكومه تاشيره دخول للجحيم حسبي الله ونعم الوكيل

      1. منوعات رسم صور العاب أزياء

        @David Lisward شو قصدك يا افندم😒

      2. أحمد سيد عبد اللطيف

        عاش

      3. Reall Life

        @David Lisward الله يعينك ويهديك يارب

      4. Saad Cherni

        @David Lisward BRUH

      5. Malak asmaa Asmaa

        @David Lisward ذي في

    51. seeni gzty

      تحية لجوشو ولشعب المصري من موريتانيا

    52. Mohmd Dura

      31:49😂😂😂😂😂😂😂😂😂

    53. rose adam

      رائع انت يا جو

    54. حمدى زكى

      علي كل حال انت لا تمثل إلا نفسك يعني مصر فى غنا عنك وعن امثالك من الخونة الل بيتصيدو السلبيات وبينسو الإيجابيات كل همهم هدم الدولة ان عار علي اهلك مش عار علي بلدك وبس بيع ياعواد شرفك وارضك وعرضك وبلدك بيع ياخى اتقي الله في بلدك وخليك حيادى حتى.لكن هتكون حيادى ازاى وانت شغال مع عزمى بشارة عضو الكنيست الاسرائيلي ربنا يرحمنا من امثالك يااحقر خلق الله ياعبيد الصهاينة ومراكيب أردوغان والله أنا قرفان انى بكتب ليك تعليق لانك أحقر من ان مصري يسمعك اصلا

      1. حمدى زكى

        @seeni gzty حضرتك جبتى معلوماتك من وين؟ايه مصدر حضرتك علي صدق كلامك يعني حضرتك اعلم وادرى من قيادات حماس وحضرتك كنت قاعد مع السيسي وهو بيتفق عشان يسرق أموال الأعمار يافندم اسمع الأول لقيادات حماس الل شكرت السيسي علي وقف العدوان والإعمار ياجماعه لو تكرمتم قولو معلومات تكون بأدلة وبراهين عشان نعرف حتى نسمعكم

      2. seeni gzty

        55:00 السيسي قدم المساعدات للحصول على اموال و عقود إعادة الإعمار و خصوصا حينما اشترطت إسرائيل عدم تسليمها مباشرة لحركة حماس

    55. بوسكاية بوسكاية

      انت رقم واحد برافو

    56. ليال محمد

      متى الاعاده ياجو شو من تلفزيون العربي

    57. منوعات رسم صور العاب أزياء

      شو أبو الجوج منور😎✌

    58. ashraf Abdel_Hadi

      الكل ما بيعترفرا بهيك سلطة ساقطة.

    59. محمد يزن

      يا نصاب لو في حكومة لازم تعدم لانة المثل بقول المال معادل اروح

    60. محمد يزن

      يعني يا نصاب مش عاجبك شعب ام ادنيا

    61. محمد يزن

      طنجرة ولقت غطاتها

    62. 12 13

      احكي عن بشار الاسد القاتل بلي متعامل مع الماسونية

    63. Z X 5 A 5

      ايه المقدمة المتفرجة دييي ؟ 🔥🤯

    64. houria lounis

      حبيت نضحك لقيت روحي نبكي على حالنا

    65. ابوعبدالله الزهراء

      لكل اخواتنا في فلسطين احنا كشعب مصر غير مسؤولين عن أفعال كلاب السلطه اعلام وحكومه ولو في أيدينا ونقدر كنا جينا بنفسنا وصلنا كل حاجه ليكم ونتحايل عليكم انكم تقبلوا مننا اقل حاجه ممكن نقدمها ولو بأيدينا كنا جينا نتقتل مع اللي اتقتل ربنا ينصركم

    66. ابوعبدالله الزهراء

      احنا كمصر بلد وسخه بسبب حكومه زباله بنت ستين كلب يعني ايه الحكومه بتذل اهلنا وأخواتنا في غزه وتقول وتنشر وتفضح المساعدات والله نغصته علينا الله ينتقم منكم

    67. ابوعبدالله الزهراء

      يا لهوي ي ي ي. انا افيه المطبات اعمال سفليه فطسني ضحك يا ابن الذين يا جو بدايه موسم قويه إن شاء الله

    68. Adil Nadouri El-Ouazzani

      55:00 السيسي قدم المساعدات للحصول على اموال و عقود إعادة الإعمار و خصوصا حينما اشترطت إسرائيل عدم تسليمها مباشرة لحركة حماس

      1. Adil Nadouri El-Ouazzani

        @mohamed Sam هو ذكاء منه نعم !! و لكن يضرب مبدأ 《حماس حركة إرهابية و تهمة التخابر معها 》 الذي أقام عليه سلطته

      2. mohamed Sam

        فعلا يستثمر في الأزمة

    69. Ahmed Hurgada

      لو مهما عملت باسم يوسف هوا التوب انتا ارجوز نفسك تبقي شبهو الحمدلله مصر نضيفه من امثالك

      1. Deedoo Safoo

        على أساس باسم يوسف نفسه ما سابش مصر وهج خليها تاكلك

    70. Naira Hamada

      افتقدناك يا جو ربنا يحميك ❤️❤️❤️❤️ وبلاش تنزل يا جو دا حتي انا وصحابي ف جامعه الازهر خايفين ننزل نعمل تظاهر سلمي لدعم الفلسطينين لأننا ف نظر الدوله إرهابيين واخوانين لمجرد أننا ازهريه حسبي الله ونعم الوكيل 😢😢

    71. Mohammed Saad

      بمناسبة الأعمال الوطنية مفيش احسن من ارطغرل التركى. والعهد . اختيار أية وبتاع . بس تعالى انت معلقتش على مشاهد من المسلسل لية . ولا علشان نص المسلسل مشاهد حقيقية موثقة . دا اخركم . انا نفسى اعرف متضامن مع فلسطين ازاى وانت قاعد فى قناة يمتلكها عزمى بشارة الإسرائيلي . والعضو فى الكنيست الإسرائيلي . طب اعمل حلقة والنبى .عن منصور عباس بتاع الإخوان اللى بقى من الحكومة الإسرائيلية الجديدة هههه . طب اعمل حلقة عن وزير الخارجية القطرى و و بيقول على نفس القناة اللى انت شغال فيها . قال السيسى رئيس شرعى ومنتخب . هو انت اخيرا افتكرت مسلسلات رمضان ههههه . هى عاملة حرقان لسة طب هو مزعلك اوى الاختيار وهجمة مرتدة . والقاهرة كابول . لا وأية بتقول الدولة بتفرض على الناس المسلسلات .دا على أساس مفيش غير الاختيار اللى بيتعرض أو هجمة مرتدة. وبعدين . بعد الزل التركى والقطرى لمصر متعمل حلقة كدا عن حاجة زى دى . ولا عزمى بشارة يزعل .ولا تميم هيزعل . اه فهمت انت ممول ضد مصر بس ماشى ماشى . بيقولك معتز مطر هيلبس الطرحة ويقعد فى البيت . اعمل حسابك ياجو انا خايف عليك أمن على قرشين ينفعوك . تميم واردوغان اديك شفتهم بيلحسوا جزمة السيسى ياعالم بكرة هيعملوا أية .مش بعيد يجيبوك انت تلحس مكانهم. 😁😁😂

    72. Said Saidou

      ♥♥♥♥♥♥♥

    73. عدلي المقطري

      اللهم صلى وسلم وبارك على نبينا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين

    74. عدلي المقطري

      استغفر الله

    75. عدلي المقطري

      الحمدلله

    76. Maher Alhaji

      ياخي ذبحتونا اعلانات ،50 دقيقة 11 اعلان .الله لايشبعكم 😬

      1. Maher Alhaji

        @Film Factory ياخي انا بقول اعلانات اوك بشي معقول غير كدا تكريه الناس بالبرنامج ،تاني حاجة هو البرنامج تمويله من الاعلانات اذا فبئس التمويل ، اي قناة تستخف بالمتابعين واستغلالهم بكثرة الاعلانات .

      2. Film Factory

        انت عايز تتفرج على المحتوى كدا ببلاش فقط تاخذ متعتك وتمشي طب و فلوس اعداد البرنامج تتعوض ازاي لامؤخذه ده الراجل متغرب انت بتتشرط كمان 😂😂

      3. Moath Moaidy

        👍

    77. ﷲ~[  シ صلو على النبي (ص) ]~ﷲ

      لكي الله يا عروبة لك الله ياشرف لنا الله وحسبنا الله ونعمة الوكيل ولا حول ولا قوة الا بالله العلي العظيم

    78. eioshen boboi

      فيه إعلاميين معارضين في الخارج زيك ...والله عادوا انخطفوا وقتلوهم

    79. محمد محمد

      العرص جو شو بيطعن في المعارضه زي عادته

    80. Karim Mohamed

      👍👍👍

    81. محمد أنس ديبرة

      أشرف السعد كان يمتلك بار صغير في بريطانية والكل يعلم ان البارات مليئ بالقمار والدعارة. ثم يأتي ويقول ان الدين والإسلام قد خنقه. نسأل الله أن ينتقم منه.

    82. Lazhar marzouk

      هل تعلم إنو السيسي هو إلي أمر بأن توضع صوره على الشاحنات وكأنك بتبيص السيسي

    83. Mahmoud Ashraf

      بطل تقلد باسم يوسف كفاية بقا

    84. Ahmidato safa

      البلد بتوحش فعلا والغربة صعبة جدا اوعى ترجع يا يوسف دنت شوفت بعينك خاشقجي ماذا حصل معه بعدما طلبوا منه يرجع ولكنه مارجع

    85. panda

      أساسا المساعدات لازم ما يقبلوها شعب غزة الشريف لأنها ذل أكثر من مساعدة والأفضل تكسير الشاحنات اللي عليها صورة الملعون السيسي

    86. Asmaa salem

      احمد موسى نفسووو متعحب من كلامو وعارفو نصاب🤣🤣🤣🤣🤣وفعلا المساعدات اللي بتجلينا مكتوب عليها هدية من الشعب الياباني او التركي او السعودي او الاماراتي خاصة الشعب الياباني بيبعت كتير لمدارس الانروا

    87. Asmaa salem

      كل مابشوف حال الوطن العربي بحمد ربنا على ابتلاء الاحتلال عالاقل احنا برباط الى يوم الدين مع ناس مش منا ولا من دينا اللهم استعملنا ولا تبدلنا

    88. areej oqdeh

      such a great person proud of you Joe

    89. Ahmed Asaad

      نفس اتباع مقتدى 😂😂

    90. فكار إنسى

      صلاة المؤمنين فى جميع الأديان 7 صلوات = 6 حركية + 1 تلاوة حسب نصوص القرآن المهجور المحفوظ حتى اليوم هذا بلاغ لمن اراد ان يتذكى

    91. Assatour El mehdi

      تحية من المغرب الله يوفقكم يا يوسف في هذا البرنامج وتحية للجميع

    92. smain hadji

      نفس السيناريوات الي عندنا في الجزائر لكن بطريقة اخرى

    93. MO SALAH

      لو دكر ارجع مصر 😶😶. هتتعلق من فخادك